dagens babbel

Eftersom den här bilderboken/blogget/skräpet vad man nu väljer att kalla det, inriktar sig en del på mitt ständiga fotograferande. Måste jag ju berätta lite om mina favoritböcker som är skriva av Scott Kelby. Dem handlar naturligtvis fotografering.
Han har skrivit en uppsättning böcker med tre olika inriktingar. (Typ som en serie).
I dessa förbannade böcker( som ni säkert tycker nu, jag älskar dem) skriver han om lite allmäna tips och tricks hur man fångar ljus, motiv och vilken kamera utrustning man bör välja utifrån intresse. Det bästa är han ortroligt tråkiga humor som är lika snustorr som min. 
allvarligt, även jag som har fotograferat under en längre tid har nytta av böckerna trots att dem är för nybörjare. men egentligen är jag amatörfotograf och lär förbli det ett tag till. 
anyhow, scott kelby, digitalfotografi, för mig : Pure Love  

Reklam dags! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0