hmmm

min bästa vän är inte bara en utan några till, bättre människor existerar inte

när jag borstar tänderna brukar jag typ försöka sjunga 

när jag lagar mat frågar jag extremt mycket hela tiden 

jag är rädd för en jävla massa 

den värsta känslan är den känslan som äter på en, som vid bråk eller liknande

den bästa känslan är den känslan av glädje eller möjligtvis när man är väldigt nöjd (händer en gång vart trehundrafemtioandre jordsnurr)
 
jag är bäst på weina, göra mig riktigt ful vara sur,grinig ect och att oroa mig. Fast jag är bra på att skratta också

 

jag är sämst på ge komplimanger, typ 

jag lyssnar på  ONE

jag pratar fult, asså riktigt fult 

jag tycker om att fotografera, spela musik och sånt trams

kärlek är
 jobbigt? 

i somras var jag arg och sur och förbannade världen 

sist jag grät var den tjugonionde september, allt där efter är onödigt att gråta för 

när jag vill tänka går jag ut.

 

när jag bakar kladdar jag överallt.

 just nu tänker jag på varför i hela friden jag gör det här? 

idag har jag träffat en saknad vän

ikväll ska jag (har) bakat med ett härligt gäng. 

imorgon kommer jag ha världens mest awesome elevensval-dag 

min mobiltelefon är min bebis 

när jag vaknar på morgonen hatar jag allt 

om jag var ett djur skulle jag vara fågel, flyga du vet... awesome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0