/ointressant/

jag hade gärna visat er mina fantastiska inköp, men jag har inte orken att plåta dem.Dessutom  har  jag aldrig haft ett större intresse för att fotografera mig själv. Inte heller lockar det mig att visa upp min oehört tråkiga stil som egentligen är förskräckligt ful. (fuck bitches min åsikt, sug på den)
Ändå, från den utsorterade rean hittade jag två linnen, var av de ena har en orm som slingrar sig över ryggen och fram, på nummer två hittar vi en färgglad tiger som även den dyker fram från ryggen.
Sedan fann jag ytterligare en tjocktröja, (den dagen jag slutar använda tjockare/långärmade tröjor är dommedagen, förstår ni nu varför min stil suger och hur idiotiskt det är att lägga ner pengar på mina jävla t-shirtar som jag ändå aldrig visar, snacka om lätt pantad brud)
Två tråkiga baslinnen men ack så nödvändiga för mina leggings/långlinne/t-shirt/tjocktröja outfits
hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0