Vi går ut och brinner upp i natten

Samma eländiga bilder. Jag har fastnat här i bjärred till och med rent fotomässigt, här finns en fin liten mosse( alla bro-bilder) och så havet, min lilla grusstig, gatlyktor och inget mer. Det börjar bli väldigt enformigt och tråkigt att leta motiv och sånt nu. Fast jag försöker ju lite i alla fall genom att gå ut med kameran över huvudtaget.
I övrigt har jag raderat runt tretusen skit kassa bilder, och då talar vi lägre än dem amatör bilderna jag fotar nu. ganska pinsamt men nu så här i efterhand när dem inte finns käns det rent ut sagt skit bra.
Ett: Ingen kommer någonsin att få se de misslyckade, pinsamma, förnedrande skit bilderna
Två: Mer plats på datorn 



hmm har ni sett utsikten från min skola.... skog och åker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0