kom snälla, ta mig tusen dagar härifrån

jag har en känsla av att planering är något jag verkligen borde ta tag i, för just i det här fallet sitter jag med fysik, engelska, so och tyska som allt ihop naturligtvis ska vara klart tills det att veckan slutar, asså vart är pistolen när man behöver den? gud straffar mig och mina dåliga planering (pinsamt dåliga planering).
bättre blir det ska jag berätta, jag gör ju så mycket åt saken, skratta högt nu men jag tänker mer på gymnasiet vilket är passande  men man måste ha bra betyg kanske?  och vilka fina bilder ma kan ta, asså jag ska sparka mig själv i röven, do your fucking homework nu.
Sagt och gjort, nu ska jag göra klart universum ( som min lärare så vacker sa) efter det  ska min so uppsatts bli lite längre och engelskan ska avslutas, efter det är det tysk gramatik som ska lägga sig till rätta i min fina hjärna. sedan kanske det blir tid att leva ett bra liv, förhoppningsvis överlever jag ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0