fotografering



i ett virrvarv av klädhögar och gitarrer samt tomma hårsparysflaskor
sitter jag nu med dator i knäet och tittar igenom gamla bilder för att konstatera att jag tar likadana bilder alltid.
det är sjukligt irriterande faktiskt, jag önskar att jag kunde ta kontakt med fyra personer som jag verkligen skulle vilja fotografera och ringa två personer som jag skulle vilja fotografera med, jag vågar visserligen inte och det är närmare omöjligt att kunna göra det då ingen av människorna bor i närheten av bjärred. men det hade varit galet fräckt att dra i hop ett gäng och typ, ja fotografera, för skojs skull såklart, på någon trevligplats med fint ljus och så, eh.
det är själva fan att man inte har körkort, nummer till personerna och lite tid över, det hade blivit grymt asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0