if i don´t go crazy

jag måste ju erkänna att det är aningen fjantigt att av och an byta blogg, och inte ens byta bloggadress, men då jag haft ett istadigt humör de senaste dagarna, har det blivit som det blivit.
ehr, där har ni en fantastisk ursäkt som ni helt enkelt får acceptera.
Jag sitter hemma hela dagarna, samt cyklar till stallet med jämna mellanrum. med lite tur kan jag slita mig från datorn och istället trycka in tyskan som så många gånger förut.
skolan är ett helvetes hav av nya glosor och matte tal.



jag förlorade fokus för fem minuter och hittad en mycket mer intressant fågel att titta på.
denna lilla varelse blev fotograferad och som belöning tog jag fram lite vänlighet och tryckte ner lite bröd i käften på den.
vad jag känner mig trevlig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0