farväl jupiter, jag måste läka mina sår, jag ser singlande snö, dölja spåren där jag går



vad som senast har lyckats flytta in i min kaotiska garderob, utan kläder.
de delar visserligen plats med ett par nya jeans, ett djävulsk rött linne och fyndade knästrumpor på netto i de glamorösafärgerna vitt och en ljusgrå nyans. så värst fashionabel är jag ju givetvis inte, men mitt intresse för att shoppa är ganska stort för att vara ärlig.
för att vara ärlig, har jag på senaste tid sett ut som en sunkig uteliggare, bor i princip i min brors förstora mjukis byxor samt en förjävla ful tröja, och knut på huvudet, charmigare finns inte. i tell yah- finns inte.
Min Praktik plats är suverän, meckar med trevliga motorcyklar, sovmorgon alla dagar i veckan, rullar med bussen klockan två, blir upphämtad klockan sex, och dumpar mig själv hemma igen, glamoröst säger jag bara, livet på en pinne.
Min kära moped, som jag givetvis inte har körkort till fick sig en omgång av nytt batteri, pluggar, skruvar,glykol och olja, samt nytt gummi, så att kolven, cylindrar och motorn fungerar fin fint, istället för att som tidigare lägga sig ner och dö, service, en så kallad återupplivning av min moped.
Händig som jag är, fixade jag nya lampor i taket, slipper använda mina kattögon som snart ploppar ut för att kunna se, super.
over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0