Then all the colors will bleed into one, but im still running

today im mad, och därför börjar jag med att sätta fyr på den explosiva bomben som tickar i mig.
respekt, okej, en hel del handlar om hur man ska behandla människor, och idag tycker jag att jag badar i ett hav av respektlöshet.  för att inte tala om internet där alla små patetiska små flickor sitter och kastar ut ord på varandra, (för jag har faktiskt läst handboken hur man ska beteé sig mot andra). Även jag är medveten om att attentionwhores/asslickers existerar men ta mig fan att alla inte är det för att dem på ett enkelt sätt ber om hjälp för ett problem, dessa kan vara seriösa och mindre seriösa,
Klart som fan att fega små barn inte vet vad dem ska ta sig till och inte vågar prata med utbildad personal, vuxna skrämmer barn, dem skrämmer mig och jag är femtonbast. Man frågar på ett forum och jävlar det blir pajkastning mellan datorerna, att folk ens kan sånna ord och att dem vågar uttala sig på sånt jävligt vis gör mig pissed off, im telling ya, jag lackar ur, det är oacceptabelt där med punkt.
 
Man ska kunna be om hjälp för problem utan att få skit för det, men i dagens läge verkar det som en omöjlighet, och jag blir rent ut sagt fly förbannad, jag skulle kunna kapa huvudet på dessa barn som inte har bättre uppfostran, vad är grejen med att hela tiden attakera dem som mår sämre än andra, det gör ju inte saken bättre.

Ursäkta för att jag kanske inte kommer så långt i diskutionen med mig själv, en kort summering av inlägget skulle jag vilja uttrycka så här lite kort, det irriterar mig helt enkelt att man inte är tillåten att be om hjälp via internet för allvarliga problem eftersom man blir klassad som en attentionwhore/assslicker på mindre än två millisekunder.
skärpning, ja tack.

för något som inte har en tredjedels betydelse för ämnet ovan slänger jag in ett par tråkiga men dock nytagna bilder på naturen i mitt område, det är  en seriös höst som knallar in med kylan nu. men aldrig har vi tackat nej till mysiga halsdukar, snuva och varm choklad som man bränner sönder tungan. ( men singel som jag är kan jag dricka oboy till jag storknar, det ända jag skulle kunna strula med är ett äpple, för att öva lite inför dröm prinsen och äpplet har nog för lite känslor för att bry sig om en brännskadad tunga)




1: busskur 200 meter från mitt hus
2: Naturreservat, Lomma
3: allé fylld av höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0