berlin/hemma/bilder



Jag ska tala om för er att just soluppgång aldrig lockat mig, men när den ska ner sitter jag mer än gärna och glor. jag älskar solnedgången, speciellt på hösten och vintern när det är kallt ute och roligare skuggor, desto roligare blir det att fotografera.
Personligen tror jag att jag är frälst vid naturen, även om jag spenderar en hel del inne så är det bästa som finns att fotogafera utomhus med fina starka färger, eller matta döda. jag fotograferar allt, men just nu är det dött eftersom det som lockar mig mest är människor och solnedgångar, men i längnden blir även det tråkigt.
vi kom hem från berlin igår, och naturligtvis var det otroligt roligt, fast för att vara ärlig pallar jag inte skriva om det, det är förmycket jobb och säkert inte speciellt roligt.







over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0