empty with you





vaknade i en mörk lägenhetet mitt i centrala halmstad, satt på balkongen och drack juice. tio över ett stormade världens bästa sysslning in på monki när jag som bäst provade solglasgon med blommiga bågar. Vi matade änder i parken(åt gelatinfritt godis) samtidigt som vi konstaterade att likheterna mellan våra familjer är otroligt många. Pratade om sådant bara sysslingar pratar om. Gick vidare, träffade den jag inte ville träffa, en person av det motsatta köner (och gud vad jag gjorde bort mig), relationstatusen på facebook är ändrad till forever alone </3 story of my life. mycket skratt lite verkstad, kastade pinnar i nissan och sedan blev klockan mycket. en buss och ett tåg lämnade halmstad, tåget med mig och bussen med sysslingen. Loka, Ipod, solo och Risen hjälpte mig att överleva hemresan

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds great!

2011-04-22 @ 17:24:54
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 04:43:26
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0