du är så vacker i natt i min brinnande stad

 Lägesrapport: Vandrar runt i min egen fantasi, springer på löpande band, pluggar i en måttlig fart. Stressar i mitt inre och försöker att räkna dagarna som går.
Har musik i öronen tankarna cirkulerar bäst då. Granskar  omgivningen i hopp om att finna en möjlighet till ett fotografi, dessvärre är hela världen grå och sliskig. Betygs pilarna pekar åt rätt håll medans den roliga lille figuren i min hjärna lever rövare och äter upp det realistiska parterna.  Drömmer gör jag hela tiden, om sommar och sol, fina ben och London. Hela världen är ett fotografi och jag är över poetisk. det här är ytterligare ett försök i att finna en stil i uttryck som passar min personlighet.



för jag påpekade inte att mitt röda hår känns som år iväg, jag som så gärna hade haft det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0