i got stars,



Spenderar de sista timmarna på mitt lov genom att göra absolut zero med tanke på att jag förmodligen [enligt planerna] ska jöbba röven av mig den här terminen, det innebär alltså, att jag ska pallra mig i väg till skolan och satsa mina sista slantar på bättre betyg, röra på fötterna och börja springa såfort man kan vistas ute utan spik skor, samt förtsätta med mitt godis-förbud. Prima liv.

 För fem minuter sedan skrek min själ efter choklad och jag erkänner att jag stillade dem med min djävulskt goda pannacota-tårta, sånt är bra för min psykiska hälsa.

Idag har jag: motionerat en otroligt lydig häst, tränat lite, cyklat på is och dammsugit mitt råttbo till rum. En fantastisk färgsprakande dag.

[naturligtvis hoppas jag att ingen annan stackars sate har hamnat på ändan, vilket jag av egna erfarenheter hatar,]

Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0