jagar morgonen längs avenyn



(för er information är jag en ha galen brud som tittar in alla de kameror, problemet är att jag tror att det är realistiskt att köpa en kamera för så stora summor pengar då jag är studerande och delar ut några sketna tidningar vareviga helg, det räcker inte som kapital. det slog mig likt en hammare i fejjan att jag är dum i huvudet när jag tänker (visserligen tjäna ihop) köpa en kamera innom en viss tid frammåt, samt drömmer om en motorcykel och en språkresa, för att tala om att lägga ribban högt. Tur som är insåg jag mitt väldiga felsteg och tog förnuftet till fånga, med andra ord klappade jag lite på min kära kamera (andi) och prövade ett par nya inställningar,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0