never let you down

(sedan de stora steget att lägga ut någon annans bild (trots att den föreställer mig) blev en för tung belastning för den här stackars lilla bloggen att jag beslutade mig för att lägga upp mina vanliga (nytagna) bilder på solnedgången som jag alltid gör, (traditioner). Så nu serveras de bilder på löpande band. Ja, Jag har en dragning till varmare ljus eftersom bilderna enligt mig blir mer färgglada då, ofta när solen står högt blir ljuset vitt och platt vilket inte jag bemästrar att fotografera i, bilderna blir tråkiga och gråa  och inte alls lika fina.)
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket! kul att du gilla den :D



det här var också fina bilder! :)

2011-01-03 @ 14:42:01
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0