question:the most beutiful word in the world:answer: (empty)



jag lovar er att jag inte ska bombadera med bilder utav samma karaktär, jag är och har varit besatt av sådanhär färg på bilder ett bra tag eftersom jag tycker att det ger en mycket mer charmig känsla,

klockan är trettiotre minuter över sjutton och jag sitter här och flämtar, har sprungigt som den flitiga människa jag är, tidigare, närmare bestämt i morse knallade jag till skolan vistades under tre lektioner för att sedan vandra hem som de flesta av det överiga folket.
finslipade våran fantastiskt roliga fysik läxa och tittade på det underhållande programet fairly odd parents på gamla hederliga  disney channel. det ligger varmt om hjärtat.
Det är förfärligt tråkigt väder ute, värsta deppistunden. Nu svälter stackars lilla jag därför sänder jag en tanke till min mor som turligt nog ska laga mat till mig.
simma lugnt
peace

Kommentarer
Postat av: adina

sv: Hej Sofie! Alltså. Åh. Vad gullig du är & jag blev jätteglad över din kommentar, ha det bäst, puss!

2011-01-24 @ 18:06:07
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0