so tell my love: i got to find something to belive in.

nu så här på småtimmarna när alla förmodligen fortfarande dansar är jag helt jävla slut trotts att jag och tre andra firat det nya året med film, godis,dricka och chips.  lugna flickor. dock var vi enligt tradition naturligtvis ute och glodde på alla bomber i luften, jag med min lilla kamera sprang efter alla raketer som idioter.  det var jävligt festligt och trevligt och allt man säger, gott nytt år.
en kort note: 2010 var piss, th konserten glömmer jag aldrig, men heller inte september, mix/fucked up 2011 har under dessa tre timmar varit mysigt.  mina nyårslöften kickar ass asså, nada godis, tjäna pengar, leva livet, shoppa, bli snäll, plugga satan. med lite tur får jag skratta och le fjanta mig och vara töntig som vanligt. Jag är fett nöjd mannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0