the best thing about tonight.

Kära icke existerande läsare, inga bilder som får era ögon att fräta idag.
Började dagen med att ta mig till skolan på en cykelstig lagd av is.
mitt minne sträcker sig inte förän efter lunch då den abslut värsta lektionen började, idrott,
för att tala om saker jag hatar, någonting värre än idrott finns inte, dock är inte annledningen som många säkert tror att jag är lat. Nej, jag avskyr bara att springa och bli äckligt svettig inför hela min sportiga klass. Det är väll självklart, jag tycker att det är oehört pinsamt. Resterande lektioner SO och svenska sprang förbi, med andra ord två helt okej lektioner. Halv fyra drog våran fina kör igång, som vanligt mycket skratt lite verkstad. Fick dock en förgylld dag tackvare min musiklärare som meddelade att jag som nu tar för mig lite med gällande sång visat honom vilken kapacitet jag har,(förklaring: jag är en otroligt feg människa, men som många andra små flickor har jag insett att det bara är en nackdel, alltså har jag nu börjat sjunga mer eftersom jag behöver ett högre betyg) Från att vara graderad till en bra spångerska har jag nu uppnått lever: jävligt bra sångerska (en helt klar framtid som musiker om det önskas). ni vet min Hjärta slog frivolter.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0