jag ska skrika ut ditt namn

springer mot slutet av min sista termin i grundskolan, jag blir alltså klar nu, får mina betyg och blir redo att gå. det känns som att en stor sten kommer att lätta från mitt bröst när jag äntligen blir av med det som river mig i ryggen.
Jag vantrivs inte men ändå stryper skolan och dess demoner mig varje dag.  typ.
-
Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar.
-
för övrigt kämpar jag i den eviga kampen om att hålla huvudet ovanför vattenytan.
ibland sjunker man, men inser att tiden inte är inne, man är för feg.
kör gör jag också, massor, det är som knark för själen.
en riktigt tung drog som sakta förgiftar en och så småningom kommer att göra mig galen.
men jag älskar det, djupt. det är en fantastisk känsla, något som är verkligt annourlunda.
Människor, att rulla motorcykel ger hjärtat några extra år att slå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0