Min musik

Som ni säkert förstått är jag en tonåring som är frälst av musiken. Den är det ända som slingrar sig runt hjärtat och lever där. Den finns i varje hjärtslag.
Eftersom min pappa alltid spelade rolling stones för mig när jag var liten skulle jag tro att jag blev nerdragen i rock träsket av honom. visserligen trivs jag väldigt bra här så.
Jag är en allätare, så länge text och musik i en låt intresserar mig spelar det ingen roll vad det är för något. jag har inte energi eller lust till att fack sortera in mig själv i en viss musik stil. Jag äter allt.
Tokio hotel, U2 och Lars winnerbäck snurrar nästan alltid i mitt huvud och har gjort för en lång tid.
Herr hellström och Kent ligger varmt om hjärtat, det är nyfunnen kärlek som jag inte upptäckt förän nu.
Men jag älskar all musik, Three days Grace, Veronica maggio, Bowie, 30 seconds to mars, Eminem, Gaga och resten av de fantastiska människor som skriver musik som skyddar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0