Mina drömmar (är oändliga)

Nästa punkt blev den svåraste och jag har medvetet hoppat över den eftersom den är genuint svår för mig. Drömmar är inte något jag är bra på. De flesta skulle förmodligen klassa mina dxsrömmar som för fina, outhärdligt tråkiga, overkliga, fjantiga, listan görs lång. det är nämligen förbjudet att skriva 'fina' drömmar. Det är endast förträffligt snygga TJEJER från london som tillåts att skriva långa inlägg om framtiden och sitt liv. Det är bara dem som inte tänker på hur drömmande 'fina' dem är som får räkna stjärnorna på himlen och skriva kärleks sms till mannen dem kallar för sin.
Jag får inte göra det, men jag drömmer nog lite i smyg om att göra det.
för att återgå från att snacka skit om de jag vill vara, (demonerna)(äter)(mig)(och)(mina)(synder)
Jag vill bli rockstjärna, ta mitt självförtroende, stoppa det i en säck och beröra folk med min musik. Jag vill köra HD på en landsväg i USA. Jag drömmer om att dö.  Jag Drömmer om att vara bäst, att vara älskad. Jag drömmer om att jag slutar vara äckliga sofie..  men min högsta dröm är att få tillbaka min ponny.

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

klämfredag! :) ledigt - innebär de att fredagsmyset tjuvstartas dvs börjar tidigare ? :)

2011-06-03 @ 16:49:01
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; du behöver inte förstå, men de luktar gott i soppskålen :D

2011-06-03 @ 19:57:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: theresebjörkman, :)

Hej!



fin blogg :D

hur är deT?:)

2011-06-03 @ 20:39:47
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0