högt bland molnen/ helvetet

När jag tittar ut genom mitt smutsiga fönster ser jag inget annat än en grå himmel och ett förbannat depprimerande väder. Rolling in the deep susar i mina öron, beslutsångesten äter mig. Vilket låtval bör man göra inför en uppsjunging till sitt livsstörsta steg i livet? För gymnasiet är ju verkligen the end of the world.
Borde man ens försöka?
Det är ju inte främmande att mitt självförtroende är lika med noll kelvin.
Jag hatar att gå balansgång av den enkla anledning att jag fullkomligt dödar min stolthet samt giver omgivningen ett herrans skratt.
Dessvärre måste jag släppa den ena sidan nu och bestämma mig för om det är värt det eller inte. (herre jissus hur ska jag klara av det?)
Skoltiden just nu är tuff som alltid, men med en veckas ledighet, så kallat elevensval så ska nog resterande dagar av terminen klaras ut också.
Det talas om Balklänningar och jag vill nog hellst klä mig i en sopsäck då klänningar inte riktigt är anpassade efter min kroppsform. har jag sagt att livet är svårt som pessimist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0