About me



men jag kan också le



Om mig, den ack så ofantastiska tjejen bakom denna fenomenalt utomordentligt tråkiga hemsidan.
Jag är som många andra en helt normal sextonåring, dock en väldigt tråkig och värdelös sådan. 
Och även som många andra bekämpar jag ett innre tonnårskrig med mig själv och beter mig aningen omoget och förskräckligt dåligt egentligen.
För sju månader sedan var jag ett så kallat hästfreak, sprang i stallet stora delar av min fritid, men då min häst pågrund av felridning ( my bad) drog på sig en artros blev vi tvungna att  avliva honom. Och det var ju givetvis inte höjdpunkten i mitt liv. Nu för tiden springer jag bara där två gånger i veckan, resten av dagarna försöker jag att hålla mitt eget fläsk igång genom träning.
Musik är något jag tycker om väldigt mycket, så där löjligt mycket, Därför förstår ni att spotifys nedskärning orsakade panik i min musik värld, jag plingar på min gitarr när tiden f inns och till hösten ska åtsklidiga timmar i skolan spenderas på musik.
Dessvärre har jag ingen stor fantastisk dröm, jag satsar mer på att överleva dagarna med mig själv. vilket är en kamp i sig, de som känner mig besitter ett djävulskt tålamod. jag är förmodligen en av de jobbigaste människorna som existerar, alltså bör man hålla sig i från mig, om man nu inte råkar vilja förstöra sitt liv ännu mer.
Mer finns inte att säga

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

fin

2011-05-04 @ 01:09:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0