Det finaste jag vet.

Det finaste jag vet.
Jag har ju ingen pojkvän, och jag tror ju inte på kärlek, Jag har ganska svårt att uppskatta saker och ting tror jag, lagom otacksam sådär. Så att plocka fram något som jag tycker är det Finaste jag vet är svårt. Vad är fint egentligen? En tröja eller ett fotografi, kanske vänner eller så?
Men det finaste jag vet kanske är musik i alla fall? för om man tänker ett steg längre sjunger jag alltid i mitt snurrriga huvud, och gitarren står bredvid min säng, spotify är min bästa vän.
Musik, ja Musik är det finaste jag vet, texter som sätter sig på hjärnan och konserter man kommer att minnas ner i graven. Sådana saker är bra.


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; verkar som det blir en ganska bra idag för mig ändå ska bara slapp och ta't lugnt :D kanske lägga lite sand i havren!

2011-05-08 @ 12:33:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0