Min bästa vän

Min bästa vän är en fantastisk figur, hon är snygg som satan, klär sig som en gudinna bringar avundsjukan i mig till ett djävulskt monster. Hon är rolig, en typisk konstig människa som man bara kan älska. Hon säger vad hon tycker, typ som Grynet, ta ingen skit. Fast min vän är så mycket bättre och mer fantastisk på alla sätt och vis.
Galen är hon också, sjukaste ideerna alltid.
Egentligen är kombinationen av hon och mig totalt knasig, en odräglig liten skit tonåring utan själ, en totalt värdelös individ med världens härligaste total fräna bruden, en färgklick i världen bland alla 6 biljoner människor.
Hon kan allt som inte jag kan så i gämförelse med henne är jag ett ruttet russin som förorenar världen. och ändå står hon ut med mig, vilket visserligen gör henne till den mest tålmodiga personen också.
creds till denna underbart fantastiska människa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0