Min vecka

Ett extra ordinärt inslag var ju helt klart min skönhet som rullade hem igår.
Måndagen var inte roligare än vanligt, lika så tisdagen, onsdagen hade några speciella inslag, typ som att kursen till körkortet satte igång. Torsdag, fem av fem toasters, ap snygg mc gjorde allt. (Att vi sedan blev medtvingade med vårat woodstock gäng till nordens förskräckligaste( ?) skola för att visa upp vårt elevensval för ett gäng döda sillar utgör inte ett stort minus... i jämförelse med Motorcykeln) Det var dock något utav det värsta som har inträffat under mina sexton år lägg då märke till att jag iprincip weinar på allt är en riktigt jobbig person enligt de flesta.
för er som läser, är jag en jobbig person? typ en sån som inte förtjänar en plats på jorden, för jag känner mig så, helt värdelös liksom.
ord är meningslösa i stunder som denna, min änglavän,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0