Mitt syskon

Jag har ju faktiskt en bror, trots att jag många gånger inte velat benämna honom som bror utan mer något i stil med den hejdlöst jobbiga skit ungen. Han är ett år yngre än mig, dock 25 centimeter längre, något jag får höra väldigtväldigt ofta. Han är en väldigt social människa trots sitt dator beroende., för övrigt är han också total galen i bilar och det har han varit sedan han på egen hand, lyckades kravla sig ut till våran bil. Där blev han sittandes pillandes på navkaplsarna till mamma fick slita honom där ifrån. Så hans eviga bil tjatande kommer inte från någon 'hanärpojkeochmåstegillabilar-uppfostran'.
Min sociala bror då va, Vi delar motorcyklar som intressen och det är alltid vi mot päronen såklart. lite vett har han bakom pannbenet. Vi bråkar om saker som: vem tar hand om disken och liknande ilands problem. han är lik som jag ofantligt lat något jag väldigt ofta skriker på honom för. '
Jag själv är ingen snäll storasyrra och kommer förmodligen aldrig bli, men jag tycker väll om min bror. Egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0