the only one i loved he was a superstar

Det här med kärlek och tillhörande har aldrig varit min stora grej.
Eftersom jag aldrig har testat har jag inget övrigt att säga om det.
Jag tror inte på kärlek, faktiskt, det där bandet mellan människor som beskrivs så fantastiskt kommer aldrig att hända mig, varför?
jag är en tillbakadragen människa som inte gärna kastar kärlek till andra. Jag kan inte se mig själv tillsammans med någon på en nivå av hög kärlek, mitt tänkande fungerar inte på det sättet. Jag tror seriöst att jag saknar modet, det krävs en del självkänsla för att släppa någon så nära. Det finns inte hos mig.
Min eviga crush kommer förmodligen alltid att vara Någon form av känd person.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0